Hulp nodig? Wij staan voor je klaar.

Heb je vragen, opmerkingen of suggesties? Wij horen graag van je! Of je nu meer wilt weten over onze livestreams, hulp nodig hebt met een bestelling of gewoon hallo wilt zeggen, ons team staat klaar om je te helpen.

Contactgegevens

Stuur ons een e-mail op info@megawereld.nl en we zullen zo snel mogelijk reageren.

MegaWereld is officieel ingeschreven bij de Kamer van Koophandel. Wij opereren onder de bedrijfsnaam Sanortis, met KvK-nummer 74530909 en zijn gevestigd in Capelle aan den IJssel. Let op, wij hebben geen bezoekadres.

    Veelgestelde vragen

    Hoe lang duurt het voordat ik antwoord krijg?

    We doen ons uiterste best om je vraag binnen 1 - 2 werkdagen te beantwoorden via de mail.

    Hoe werkt de verzending?

    Na het openen van je booster packs worden je kaarten bewaard in je eigen persoonlijke bakje. Wanneer je je kaarten thuis wilt ontvangen, kun je de verzending via onze website aanvragen. Dit kan in de vorm van een brievenbuspakket of een standaard pakket, afhankelijk van de hoeveelheid kaarten. Op de dag van verzending ontvang je een e-mail met een track-and-trace link, zodat je precies weet wanneer je de bestelling kunt verwachten. Als je deze e-mail niet ontvangt, controleer dan je spam- of ongewenste e-mail.

    Hoe retourneer ik mijn bestelling?

    Mail naar info@megawereld.nl indien je een bestelling terug wilt sturen. Neem altijd eerst even contact met ons op voor de instructies en stuur nooit pakketjes terug naar het verzendadres (wij gebruiken voor retourzendingen vaak een ander adres).

    Kan ik mijn kaarten ook op locatie ophalen?

    Nee, op dit moment bieden wij geen mogelijkheid om bestellingen fysiek op te halen. Mochten we in de toekomst deze optie introduceren, dan zullen we dit zeker aan onze klanten communiceren.

    Kan ik zelf mijn retourverzending bij jullie afleveren?

    Alle retourzendingen ontvangen wij enkel via pakketdienst.